loading...
hadi بازدید : 903 1392/05/08 زمان : 15:16 نظرات (0)

متن آهنگ درد عشق از رضا صادقی

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید ... 

خواننده : رضا صادقی (92)
       
      نام آهنگ : درد عشق

      ترانه سرا : امیرحسین اله یاری
      

       متن آهنگ در ادامه مطلب ... 

این آهنگ در سریال دودکش پخش شده است

***

به پایین نشستن خیالت نره من از خیلی ها خیلی بالاترم
من اونقدر دارم که با یک نفس تموم غماتو یه جا می خرم

مث خاک قالی که باید تکوند مث شیشه غم که باید شکست
به این آسمون طلایی قسم به این سفره ی باز و نونی که هست

***

فقط عشق می تونه با بودنش 
یه دنیای غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید 
خدا درد عشقو زیادش کنه

***

خودم خم شدم تا تمام تنم واسه جاده ی زندگی پل بشه
کنارت نشستم مدد خواستم که کار نشد با توکل بشه

***
فقط عشق می تونه با بودنش 
یه دنیای غمگینو شادش کنه
کم آورده بودم به دادم رسید 
خدا درد عشقو زیادش کنه

خدا درد عـــــــــشقو زیــــــادش کنــــه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع دانلود نرم افزار,بازی,آموزش نرم افزار (بیا تو سافت Bia2Soft.ir),دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو,دانلود آلبوم رایگان,بیا2سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1611
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1161
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,891
  • باردید دیروز : 4,679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,891
  • بازدید ماه : 83,213
  • بازدید سال : 547,330
  • بازدید کلی : 4,778,130
  • کدهای اختصاصی