loading...
hadi بازدید : 1126 1392/01/28 زمان : 9:22 نظرات (0)

من نمیدونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارن
بعد خودشونم یادشون میره کجاس
چه جوریه که تو پیدا کردن وسایلی
که ما به اصطلاح تو ۷ تا سوراخ موش قایم میکنیم تبحر خاصی دارن
*******************
روز مبادا چه روزی است
دقیقا یک روز پس از خرج کردن پس اندازهای روز مبادا
******************
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم
*******************
یه روز هـم باید این سازنده ی جمله 
” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی 
رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش ، همه هــــم صبر کنن، ببینم چه جوری میخاد حلـوا درست کنه ؛
بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش
******************
یکی از بدی‌های هدفُن اینه که
همش فکر می‌کنی دور و ورت داره یه اتفاقی میفته که تو ازش خبر نداری
*******************
!^_^!طبق آخرین آمار
آدم‌ها دو دسته هستند 
” دوستت دارم‌ها ” … و ” منم همینطورها 
*******************
انقدرحال میکنم بااینایی که مواظب وسایلاشون هستن
بعدمیان قایمشون کنن که خراب نشن،گمشون میکنن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع دانلود نرم افزار,بازی,آموزش نرم افزار (بیا تو سافت Bia2Soft.ir),دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو,دانلود آلبوم رایگان,بیا2سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1611
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 1160
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 455
  • بازدید امروز : 299
  • باردید دیروز : 8,732
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 11,937
  • بازدید ماه : 9,031
  • بازدید سال : 473,148
  • بازدید کلی : 4,703,948
  • کدهای اختصاصی