loading...
hadi بازدید : 553 1394/12/10 زمان : 10:23 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار با بالاترین کیفیت

Download New Music Ahmad Saeedi – Didar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار :

خوبه تمومه لحظه هام کنار من تو باشی نبینم اون روز و که تو دوسم نداشته باشی

خوبه تمومه لحظه هام کنار من تو باشی نبینم اون روز و که تو دوسم نداشته باشی



واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام دیدار

♫♫♫♫♫♫

بدون این احساس فقط ماله ماست تا این اندازه من نبودم حساس

تو کاری کردی با این قلبم که تویه نگاهم همیشه عشق پیداست

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

خوبه تمام لحضه ها کنار من تو باشی نبینم اون روزو که تو دوستم نداشته باشی

نبنمت یه روزم مثه یه شمع میسوزم دلم همش میگیره عکساتو میبوسم

یه کاری کردی با من واسه خودم سواله که دوری از تو انگار یه ثانیه محاله

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدانگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

با ارسال نظرات ما را در بهتر شدن سایت کمک کنید،با تشکر
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع دانلود نرم افزار,بازی,آموزش نرم افزار (بیا تو سافت Bia2Soft.ir),دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو,دانلود آلبوم رایگان,بیا2سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1611
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1160
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 388
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 2,101
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,321
  • بازدید ماه : 36,175
  • بازدید سال : 500,292
  • بازدید کلی : 4,731,092
  • کدهای اختصاصی