loading...
hadi بازدید : 553 1394/09/18 زمان : 19:12 نظرات (0)
*****Bia2Soft.IR*****
ﻣﻴـــٰـﺪﻭﻧـﮯ ﭼﻴـﻪ؟ ⊙﹏⊙
ﻳـِـﻪ ﻭﻗْــــﺘﺎﻳـﮯ ﭘُﺴﺖ ﮔُـــﺬﺍﺷــٰـﺘَﻦ ﺑـَـــــﻬﻮﻧـﻪ ﺍﺳــــﺖْ ... 웃
ﺑَــــــﻬﻮﻧﻪ ﺍﻳﻨـــﻜِﻪ ﺑِﺒﻴﻨــــﮯ ﻛـــــﮯ ﻣﻴــــــٰﺎﺩ ﻭﺍﺳَــــﺖ ﻻﻳـﻚ ﻣﻴُﻜﻨِــــــﻪ؟؟
ﻛـــــﮯ ﻣﻴـــــٰـﺎﺩ ﺗﻮ 【PV】 ﺑـِﮕــﻪ ﭼِﺘـــــﻪ؟؟ ⇜
ﻛـــــﮯ ﻣﻴــــــٰـﺎﺩ ﺑِﮕــــﻪ ﻣــــﻦ ﻫَـــٰـﻮﺍﺗﻮ ﺩﺍﺭَﻡ ﻏُﺼــــِـﻪ ﻧَﺨـــــﻮﺭ؟ 유
ﻛـــــﮯ ﻣﻴـــــٰــﺎﺩ ﺩِﻟــﺪﺍﺭﻳــﺖْ ﺑِــــــﺪﻩ؟ ㏘
ﻭﻟـــــﮯ ﻣــﮯ ﺑﯿﻨـﮯ .... ﻫـــﻪ ✔️
ﺑـــﺎﺯﻡ ﺧــــﻮﺩﺗﯿﻮ ﺧـــــﻮﺩﺕ
*****Bia2Soft.IR*****
🎭 همیشه درعجب بودم ک چرادرجاده عشق

پا ب پایم نمی آمدی...

حتی وقتی آهسته و پیوسته میرفتم...

امروز فهمیدم ریگی ک درکفشت بودتورامی آزرد.. 🎭
*****Bia2Soft.IR*****
"ﻣﺮﺩ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﻋﻘﻠﺶ" ﺑﻨﮕﺮ ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﺛﺮﻭﺗﺶ" !!
👍👍👍
"ﺯﻥ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﻭﻓﺎﯾﺶ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﺟﻤﺎﻟﺶ" !!
👍👍👍👍
"ﺩﻭﺳﺖ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﻣﺤﺒﺘﺶ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﮐﻼﻣﺶ" !!
👍👍👍👍
"ﻋﺎﺷﻖ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﺻﺒﺮﺵ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﺍﺩﻋﺎﯾﺶ" !!
👍👍👍👍
"ﻣﺎﻝ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﺑﺮﮐﺘﺶ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﻣﻘﺪﺍﺭﺵ" !!
👍👍👍👍
"ﺧﺎﻧﻪ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﺁﺭﺍﻣﺸﺶ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﺑﺰﺭﮔﻴﺶ" !!
👍👍👍👍
"ﺩﻝ" ﺭﺍ ﺑﻪ "ﭘﺎﮐﯿﺶ" بنگر ؛ ﻧﻪ ﺑﻪ "ﺻﺎﺣﺒﺶ" !!
👍👍👍👍👍
"فرزند" را به "ایمانش" بنگر ؛ نه به "وفاداریش" !!
👍👍👍👍
"پدر" و "مادر" را فقط ؛ بنگر !! هر چه بیشتر ؛ بهتر !!
👍👍👍👍👍
*****Bia2Soft.IR*****
اینهمه اینو اونو لایک کردم...👍👍.

اما☝️☝️

امروزمیخام خدا رو لایک کنم✌️✌️✌️👇👇👇

خدایا ....

لایک واسه مهربونیات 👍
لایک واسه سلامتیم👍
لایک واسه اعصاب آرومم👍
 لایک واسه خنده ای که همیشه رو لبمه👍

لایک واسه اینکه نذاشتی آبروم بره👍
لایک واسه دادهات👍
لایک واسه ندادهات👍
لایک واسه حکمتت👍
لایک واسه قسمتت👍
لایک واسه خداییت👍
لایک واسه اینکه هستی وجود داری...!
*****Bia2Soft.IR*****
تو

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !

حالا...

تو و خدا بی تقصیر هستید،

من تاوان اشتباه خودم را پس میدهم...!

تمام این تنهایی
*****Bia2Soft.IR*****
اهای دنیا دل گیرم ازت

مگر اشک های من اشک نبود

مگر گریه هایم بی صدا بود

مگر گناهم چ بود که چنین مجازاتی برایم بود

اهای دنیا دلگیرم ازت ···
*****Bia2Soft.IR*****
کـسـی چـه مـی دانــد ؟ !

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود ...

هــوا خـــوب شـــود ...

عــشــق خــوب شــود ...

و تـــــو ...

خــــوب مــن شـــوی !!!
*****Bia2Soft.IR*****
ھميشــہ از اينڪہ ڪســايے ڪہ دوســشون دارم از دســــت بــــدم ميتــــرســـم ...
ولــــے بعضـــے وقـــتا از خـــودم میـــــــپــرســــم ...
ڪــســــے...
هســــت...
ڪــہ از...
از دســــت...
دادن مــــن ...
بتــــــرسہ....
جــوابـــش خیلے سختــــہ  
هســــت؟؟؟

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
*****Bia2Soft.IR*****
من فقط بوسیدمت, اینقدرنفرینم نکن
منطقی رفتارکن, رفتار,میدانی که چیست

آمرانه ،ظالمانه،جاهلانه ، هرچه هست !
دوستت دارم تو را; بسیار،میدانی که چیست ؟
*****Bia2Soft.IR*****
این روزها شبیه جودی ابوت شده ام !
برای بابا لنگ درازی می نویسم که این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش . . . !
*****Bia2Soft.IR*****
یه وقتایی دلت میخواد
یکی از پشت سر چشماتو بگیره و ازت بپرسه:
اگه گفتی من کی ام؟
تو هم دستاشو بگیری و بگی:
هر کی هستی فقط بمون…
.
*****Bia2Soft.IR*****
آسمان" جای قشنگیست کبوتر باشیم
"عشق" پرواز بلندیست بیا پر باشیم

"دشت" گهواره ی سبزیست قدم بگذاریم
"باغ" از رایحه لبریز ، معطر باشیم

"گوش"،آشوبِ ِچکاوک، بنشاند در دل
"رنگ" زیباست،چو پروانه مصور باشیم

"بذر" پاشیم ز لبخند که غم بگریزد
مرگِ شادی رسد از غصه مکدر باشیم

دست یابیم به اندام عروسی چون عشق
"مِهر"را مشق چو گلواژه ی دفتر باشیم

"زندگی" حس عجیبیست ولی شیرین است
عشق فصلی ست که ما شور سراسر باشیم

"وقت" تنگ است درنگ از چه نمایی عاکف!
عشق شد مقصد اگر، نقطه ی آخر باشیم

bbji, [۳۰.۱۱.۱۵ ۲۱:۱۲]
⇦کاشْ میْشُد‌...⇨
 بَرایِ ساعَتــــــــــی ...
♛میْمُــــــــــردَم♛
🍷آنْوَقــــــــــتْ🍷
★مَعلومْ میْشُــــــــــود★
✔️چہْ کَســــــــــی...✔️
✖️ازْ نَبودَنِـــــــــتْ...✖️
🚬دقْ میْکُنِــــــــــہْ🚬
  ↻وَ چِہْ کَسیْ...ذوقْ↻▒▒▒▒▒▓▓▓
*****Bia2Soft.IR*****
〰〰〰
👋|• دَستـِ تـ ـ ـو رو شُـد
🔚|• وَلیـ مَـ ـ ـن بآختَمـ ...
🎲|• بَسـ کِهـ بآزیـِ تـ ـ ـو
✖️|• بیـ قآعِدِهـ بـود!
❤️|• هَمِهـ رآز دِلَمـُ فَهمیدَنـ ...
♻️|• بَسـ کِهـ اِنکـآرِ تـ ـ ـو
❌|• بیـ فآیِدِهـ بـود!
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
#:) 🍃🍂😔🎈
*****Bia2Soft.IR*****
〰〰〰〰〰〰〰
به چشمــ هایتــ بگو …
آنقدر برای دلمـــ  …..
رجز نخــوانند
من اهل جنگ نیستمــ
شـــاعـــرم !  
خیلیـــ که بخواهمـــ گرد و خـــاک کنم  
شــعری می نویسمـــ
آنوقــت اگر توانستـــی …
 مرا در آغوشــــ نگیر …
*****Bia2Soft.IR*****
⚠️|• چِهـ تَصآدُفیـ !
👤|• تـ ـ ـو رو میـ بینَمـ ...
🙍|• اِتِفآقـاً هَمینـ روزآ یِهـ کَمـ غَمگینَمـ !
👴|• پیـر شُدیـ مِثلـِ مَـ ـ ـن
👵|• یـآ چِشمآیـِ مَـ ـ ـن پیرِهـ ؟!
⁉️|• رآستیـ میدونیـ ؟!
🏠|• خونِهـ اَزَتـ دِلگیرِهـ ...
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
*****Bia2Soft.IR*****
〰〰
😂|• نَخَنـد ...
😒|• اَلَکیـ تـو رو مَـ ـ ـن!
😔|• بِهـ دَرَکـ ...
💔|• کِهـ لِهـ شُـد پیشـِ تـ ـ ـو غُرورَمـ !
😞|• بِهـ دَرَکـ ...
💰|• مَـ ـ ـنُ فُروختیـ بِهـ اونـ !
😣|• بِهـ دَرَکـ ...
🔥|• آتیشـ گِرِفتِهـ جونَمـ !
〰〰〰〰〰〰〰〰
*****Bia2Soft.IR*****
〰〰〰〰〰〰〰
😔|• دآرَمـ میـ کِشَمـ ...
🙎|• چیـ ؟!
😏|• حَدسـ بِزَنـ !
❓|• دَرد؟!
❔|• زَجـر؟!
⁉️|• سَختیـ ؟!
✖️|• نَهـ ...
😐|• پَسـ چیـ ؟!
🔪|• اونـ تیغـُ رو رَگَمـ ...
➖➖➖➖➖➖➖
*****Bia2Soft.IR*****
👈تو👉 👈👦👉
 راحت..〰
از♥️✔️عشقم✔️♥️گذشتی➖
 و .......
بازم........
👈من👉 👈👧👉
 ارزوم🙏🙏🙏
اینه ...☝️👇
برگردی پیشم 👫
همیشه تو💭ذهنم💭میمونی
 اما ...✋☝️
👈من👉 👈👧👉
تو خاطرات👈تو👉کم کم گم میشم........〰〽️❌➖
کم کم🌞گرمم🌞میشمم...
__________________________
*****Bia2Soft.IR*****
♥️✘بــــــــــسلامتے روزے ک رو سنگ قبرم بنویسن :خودش نمیخواست بره ولے مجبور شد✘‌♥️



♥️✘بــــــــــسلامتے دکترے ک بالا سرم بگــــــــــ انشاالله اخرین غــــــــــمتون باشه✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتے خدایے ک از همه چی زندگیم خبر داشت,مشــــــــــکلام,غــــــــــمام,گرفتــــــــــاریــــــــــام ولی.....✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتے دلــــــــــهایــــــــــی ک از هم دورن ولی ب عشق هم میزنن✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتے روزے ک از ته دل بخنــــــــــــــــــــدی بگی ای کاش الان ایــــــــــنجا بودی خیلــــــــــی دلم بــــــــــرات تنــــــــــگ شده✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتی روزے ک دوستام باهم برن بــــــــــیرون بگن ای کاش اینــــــــــجا بود حداقل باهم میخــــــــــندیــــــــــدیم✘♥️



♥️ ✘بــــــــــسلامتے کسایی ک جلوم گفتن خیلی دوســــــــــــــــــــت دارم ولی ت دلشون خبــــــــــر دیگه ای بود✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتے این دنیا ک با تمام نامردیــــــــــاش ولی دلم نمیاد ازش دل بکنم بــــــــــخاطربعضی ادمــــــــــاش♥️

♥️بــــــــــسلامتے روز↻ماه↻سال↻ک باعث میشه زودتر فراموش بشم
*****Bia2Soft.IR*****
اروم اروم ..👫
میرم سمت جاده ی عاشقی ..💜
واسه مرور خاطرات ..💙
بوی عطرشو حس ميكنم ..💖
صدای خنده هاش ..😊
. و من دلم میخواد صداشو ببوسم ..💝
حریف پاهام نمیشم که مشتاق دیدنشن ..😉😍
عروسکش میشم تا بازم موهامو ببافه ..💇 میخندم ..☺️
که تو چشمات غرق بشم ..💑👀
من عاشق لحظه هايى ام که دستات تو دستمه و من تو نگاهت گم میشم .. 💕💕
چقد قشنگه که من ..❤️
واسه رسیدن به تو اینجورى مشتاقم .. 💓
چقد این گذر زمانو دوست دارم ..💛
با تو ، ثانیه ها قشنگ ترن ..💏
من این لحظاتو هم ميبوسم ..😘
*****Bia2Soft.IR*****
ﺻـﺤـﺒـﺖِ ﯾـﮏ ﺭﻭﺯ ﻭ ﭼَـﻨـﺪ ﺭﻭﺯ ﻧـﯿـﺴـﺘــــــــ ــ ... ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺍﺳـﺖ ﮐـﻪ ﺭَﻧـﮓِ ﺩﻧﯿـﺎﯾـﻢ ﺭﺍ ﻋـﻮﺽ ﮐـﺮﺩﻩ ﺍﯼ ... ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺍﺳـﺖ ﮐـﻪ ﺩﯾـﮕَـﺮ ﺩﻧـﯿـﺎﯾـﯽ ﺑَـﺮﺍﯼ ﺧـﻮﺩ ﻧـَـــﺪﺍﺭﻡ ... ﻫـﻤـﻬـ ﯼ ﺳـﺎﻝ ﻫـﺎﯾـﯽ ﺭﺍ ﮐـﻪ ﮔـﺬﺭﺍﻧـﺪَﻡ ﯾـﺎﺩﻡ ﻫـَﺴـﺘــــــــــــ ... ﺍﯾـﻦ ﺳـﺎﻝ ﻫـﻢ ﭼـﯿـﺰﯼ ﺭﺍ ﻋـﻮﺽ ﻧﻤــــﯽ ﮐـُﻨـﺪ ... ﻣـﻦ ﻫـَﻨـﻮﺯَﻡ ﻫـَﻤـﺎﻥ ﺗـَﻨـﻬـﺎﯼِ ﻫـﻤـﯿـﺸـِﮕـﯽ ﺍﻡ
*****Bia2Soft.IR*****
ﻫﯿـــــــﺲ ..... ﺳﮑـــُـُـُـُـُـﻮﺕ ﭘﯿﺸـــﻪ ﮐــُـُـُـُـُﻦ .... ﺍﯾﻦ
ﺩﻧﯿــَـَـَـَـَـﺎ .... ﺧــَـَـَـَـَـاﻟﯽ ﺍﺯ ﻭﺟــُـُـُـُـُـﺪﺍﻥ ﺳﺖ ...
ﻭﺟـدﺍﻧﻬـــُـُـُـُـُـﺎ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﺴـَـَـَـَـَـﺮ ﻣﯿﺒﺮﻧﺪ ....
ﻣﮕـــَـَـَـَـَـﺮ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭘــُـُـُـُـُﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻭ ﺩﻝ
ﺷﮑﺴﺘﻦ .... ﺣـــَـَـَـَـَـﺮﻓﯽ ﺍﺯ ﻭﺟـــُـُـُـُـُـﺪﺍﻥ ﺑﺎﻗﯽ
ﻣیماند؟؟؟
*****Bia2Soft.IR*****
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ "
ﺩﺭ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍﻥ
ﺷﮑﻠﻬﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺷﺎﺧﻪ ﮔﻞ
ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮏ ﭼﺸﻤﮏ ﺩﺭ ﯾﮏ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ ﺷﻠﻮﻍ
ﺑﺮﺧﯽ ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﺍﯼ ﺁﺗﺸﯿﻦ ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﺐ
ﻋﺪﻩ ﺍﯼ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦ :
" ﺧﺎﻧﻢ، ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﺭﺍ ﺗﺎ ﻣﯿﺰﻧﯽ؟"
ﺍﻣﺎ
ﻓﻘﻂ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺍﻧﺪﮐﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ
ﺑﺠﺎﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ،
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻌﺸﻮﻗﻪ ﺷﺎﻥ ﺷﻌﺮ ﻣﯽ ﺳﺮﺍﯾﻨﺪ
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺷﻮﻧﺪ .
ﻓﺮﯾﺒﺮﺯ_ ﭘﻮﺭﺷﻔﯿﻊ
*****Bia2Soft.IR*****
عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
همان یک لحظه اول
که اول ظلم را میدیدم از مخلوق بی وجدان
جهان را با همه زیبایی و زشتی
بروی یکدیگر ،ویرانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
که در همسایه ی صدها گرسنه، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم
نخستین نعره مستانه را خاموش آن دم
بر لب پیمانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
که میدیدم یکی عریان و لرزان، دیگری پوشیده از صد جامۀ رنگین
زمین و آسمان را
واژگون ، مستانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
نه طاعت می پذیرفتم
نه گوش از بهر استغفار این بیدادگرها تیز کرده
پاره پاره در کف زاهد نمایان
سبحۀ، صد دانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
برای خاطر تنها یکی مجنون صحرا گرد بی سامان
هزاران لیلی ناز آفرین را کو به کو
آواره و ، دیوانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
به گرد شمع سوزان دل عشاق سر گردان
سراپای وجود بی وفا معشوق را
پروانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
بعرش کبریایی ، با همه صبر خدایی
تا که میدیدم عزیز نابجایی، ناز بر یک ناروا گردیده خواری میفروشد،
گردش این چرخ را
وارونه ، بی صبرانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
اگر من جای او بودم
که میدیدم مشوش عارف و عامی، ز برق فتنۀ این علم عالم سوز مردم کش،
بجز اندیشه عشق و وفا، معدوم هر فکری،
در این دنیای پر افسانه میکردم

عجب صبری خدا دارد
چرا من جای او باشم!
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و ،تاب تماشای تمام زشتکاریهای این مخلوق را دارد ...
و گر نه من بجای او چو بودم
یک نفس کی عادلانه سازشی
با جاهل و فرزانه میکردم ! ...

عجب صبری خدا دارد ... عجب صبری خدا دارد ...
*****Bia2Soft.IR*****
فاصله ات را با من رعايت كن !...

من بي جنبه تر از آنم

كه بتوانم در برابر وفور عطر تو مقاومت كنم
و تو را تا آخرين جرعه سر نكشم ...

   
                         "نزارقباني"
*****Bia2Soft.IR*****
ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔـــــﻢ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﮕﻔﺖ :
ﻗﻠﺒﺖ ﮐﻪ ﺑﻲ ﻧﻈﻢ ﺯﺩ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﻲ ...
ﺍﺷﮑﺖ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﺳﺮﺍﺯﻳﺮ ﺷﺪ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﻲ ...
ﺷﺒﺖ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﺬﺷﺖ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﻧﮕﺮﺍﻧﻲ ...
ﺭﻭﺯﺕ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺷﻮﻕ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﻧﺎﺍﻣﻴﺪﻱ ...
ﺳﻴﻨﺖ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺟﺎ ﺁﻩ ﮐﺸﻴﺪ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﭘُﺮﺣﺴﺮﺗﻲ ...
ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻲ ﺩﻟﻴﻞ ﮔﺮﻓﺖ ،
ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﺋــــــﻲ ...
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻧﻴﺴﺘﻲ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮒ ، ﺍﻣّﺎ ...
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﻤﻪٔ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻓﺎﺕ ﺭﺳﻴﺪﻡ !
ﺍﻳﮑﺎﺵ ﻗﺒﻞ ِﺭﻓﺘﻨﺖ ،
ﭼﺎﺭﻩٔ ﺍﻳﻦ ﻭﻗﺘﺎﻳﻲ ﮐﻪ
ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﮐﺮﺩﻱ
ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﻴﮕﻔﺘــــــﻲ ...
*****Bia2Soft.IR*****
ﺷَــــﺐ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺷـــــﻮﺩ !!. . . .
ﮔﻠﻮﯾَـــﻢ ﭘُــﺮ ﻣﯽ ﺷــﻮﺩ. . . .؛
ﭘﺮ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺑُـﻐـﺾ ِِ ﺳَﻨﮕﯿـــﻦ
ﺑُـﻐﻀﯽ ﮐﻪ ﻧـــﺎﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻣﯽ ﺗﺮﮐَـــﺪ،،،،
ﻭ ﭼﺸﻤــــــــﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﭘــــــــــﺎﮎ ، ﺑــﺎﺭﺍﻧﯽ ﻣﯽﮐﻨــﺪ . . . .!!،،
ﻭ ﺍﻣـــــﺎ ﺩﻟــﻢ . . . ؛
ﺩﻟــﻢ ﭘُـﺮ ﻣﯽ ﺷـــﻮﺩ ﺍﺯﺩﺭﺩﻫـﺎﯾﯽ ﭘُـﺮ ﺍﺯ ﺣــــﺮﻑ،،
ﺣـﺮﻑ ﻫــﺎﯾﯽ ﻣﻤﻠـﻮﺀ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــﻮﺕ که ﯾﮏ ﺑــﺎﺭﻩ ﺩﺭ ﺩﻟـﻢ ﻓَﻮَﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻨـﺪ ﻭ
ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﯾــــﻮﺍﺭ ِِ ﻣَـﺠــﺎﺯﯼ . . . ؛
ﺁﺭﺍﻣــــــــــ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧــــــــﺪ !
و این کار هرشب من است!
*****Bia2Soft.IR*****
ﻣﺘﻨﻔــــــــــــــــــــﺮﻡ
ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺩﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻞ ﻓﺮﻭﺵ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﮔﻞ ﺑﻔﺮﻭﺷﻪ ﭘﺲ ﺍﺵ ﻣﯿﺰﻧﻨﺪ ﻭﻟﯽ
ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺗﻦ ﺑﻔﺮﻭﺷﻪ ﻭﺍﺳﺶ ﺻﻒ ﻣﯿﺒﻨﺪﻧﺪ ...
ﻣﺘﻨﻔــــــــــــــــــــﺮﻡ
ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ
ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﺎ ﺑﯿﺎ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﺎ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺗﻤﻮﻣﻪ,
ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻦ ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﺍﺻﻦ ﺑﺮﻭ ﺑﻤﯿﺮ, ﺣﯿﻮﻭﻥ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ
ﺯﯾﺎﺩﻩ ...
ﻣﺘﻨﻔــــــــــــــــــــﺮﻡ
ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺁﺷﻐﺎﻻﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺁﻏﻮﺵ ﻫﻤﺴﺮﺷﻮﻧﻦ,
ﭼﺸﻤﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﻨﺪﻧﺪ ﺗﺎ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ
ﺑﯿﺎﺭﻥ ...
ﻣﺘﻨﻔــــــــــــــــــــﺮﻡ
ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﻬﻮﻧﻪ ﯼ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻭ
ﺩﻭﺳﺘﯽ, ﻫﻮﺱ ﺑﺎﺯﯾﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭ
ﺁﺧﺮﺷﻢ ﻫﺮ ﺍﻧﮕﯽ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻃﺮﻑ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻣﯿﭽﺴﺒﻮﻧﻨﺪ ﻭ
ﻭﻟﺶ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ...
ﻣﺘﻨﻔــــــــــــــــــــﺮﻡ
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻭﺭ ﺁﺩﻡ ﺧﻮﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﺷﺪﻥ ﻭ
ﻋﺸﻖ ﺭﻭ ﺑﺎ ﮐﺜﺎﻓﺖ ﮐﺎﺭﯾﺎﺷﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻥ ﻭ ﺩﯾﺪﻩ
ﻣﻨﻔﯽ ﻧﺼﯿﺐ ﺑﻘﯿﻪ ﮐﺮﺩﻥ . .
*****Bia2Soft.IR*****
ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ:
ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻟﻄﻔﺎ،
ﺷﮑﺴﺘﻬﺎ ﻭ ﻧﮕﺮﺍﻧﻰ ﻫﺎﻳﺖ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ،
ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ﺭﺍ ،
ﻧﻤﻴﮕﻮﻳﻢ ﺩﻭﺭ ﺑﺮﻳﺰ،
 ﺍﻣﺎ
ﻗﺎﺏ ﻧﮑﻦ ﺑﻪ ﺩﻳﻮﺍﺭ ﺩﻟﺖ ...
ﺩﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﻯ ﺯﻧﺪﮔﻰ ،
ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﻘﺐ ﺑﺎﺷﺪ،
ﺯﻣﻴﻦ ﻣﻴﺨﻮﺭﻱ ...
ﺯﺧﻢ ﺑﺮﻣﻴﺪﺍﺭﻱ ...
ﻭ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﮑﺸﻲ ...
ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺑﻢ:
ﻧﻪ ﺍﺯ ﺑﻲ ﻣﻬﺮﻱ ﮐﺴﻲ ﺩﻟﮕﻴﺮ ﺷﻮ ... ﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺴﻲ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺩﻟﮕﺮﻡ ...
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ، ﺩﻟﺴﺮﺩ ﻣﺒﺎﺵ،
ﺗﻮ ﭼﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧﻲ؟
 ﺷﺎﻳﺪ ... ﺭﻭﺯﻱ ... ﺳﺎﻋﺘﻲ ... ﺁﺭﺯﻭﻱ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺶ ﺭﺍ ﻣﻴﮑﺮﺩﻱ ..
ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻦ ﻭ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﺴﭙﺎﺭ ..
ﻫﻴﭻ ﮐﺲ
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻗﻮﻱ ﻧﯿﺴﺖ
ﮐﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﻧﻔﺲ ﺑﮑﺸﺪ ...
ﺩﺭ ﺁﻳﻨﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ...
ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎﻳﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎﺷﻲ !!...
ﻫﻴﭽﮑﺲ
ﺗﻮ
ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺷﺪ
" ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺳﻬﻢ ﺗﻮﺳﺖ......
*****Bia2Soft.IR*****
♚◎✓ﺧـِﯿﻠﮯ ﻭَﻗﺖ ﻫﺎ . . .
ﺧـِـﯿﻠﮯ ﺩﯾـ ـﺮ
ﺁﺩَﻡ ﻫﺎﮮ ﺍَﻃﺮﺍﻓـَـﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﮯ !
ﺍﻭﻧﻮَﻗﺖ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﮕﯿﺮﮮ ...
ﺑـﮧ ﺧﯿﻠﮯ ﻫﺎ ﺑــِﮕﻮﯾﮯ :
ﺟــِﻠُﻮﺗـَﺮ ﻧـَـﯿــﺎ ♚◎✓
*****Bia2Soft.IR*****
کـــــے گفـــــته خواســــــتن توانســـتنه!!!
✘✘✘اینجـــــــورے نیســـ✘✘✘
خــــواستمش نشــــــد※
خــــواستمش تنهـــام گذاشت※
خـــواستمش بهمـــ خیانـــت کــــرد※
خــــواستمش دلــــمو شــــکستــ※
خـــواستمش جلـــو چشـــمم رفــــ با یکے دیگــــهـ※
*****Bia2Soft.IR*****
ای کاش میتوانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی دریغ باشند
در دردها و شادیهایشان
حتی
با نان خشکشان
و کاردهایشان را
جز از برایِ قسمت کردن
بیرون نیاورند ... شاملو
*****Bia2Soft.IR*****
هستی ام ، دار و ندارم غرق چشمان تو شد
شمعدانیهای دل ، بی تاب گلدان تو شد

واژه ای می خواست در خاک تو پا گیرد دریغ!!
هر غزل خشکید و پاسوز زمستان تو شد !!
*****Bia2Soft.IR*****
یــڪم כیــــــوثــے با چاشنے نامرכے بزن تنگ اخــــلاقـــت...!
لاشـــــــــے بازے هــــم یاـכت نره...!
یــــــڪم هـم כورو باش...!
میـــــــشے فـــرכ مورכ
عـــلاقــــــــــہ اڪثـــر آـכمـــــا!✘✘✘
*****Bia2Soft.IR*****

همیشه لازم نیست چهــــره ای زیبــــا داشته باشی

یا صدایــــی دلنشیــــن

همین که قلبــــت زیبــــا باشد

قلبــــت زیبــــا ببیند، کافیست

داشتن قلبــــی زیبــــا تا اندازه ای خــــاص هست

که بتــــوانی خیلی ها را مجــــذوب خــــود کنی!
*****Bia2Soft.IR*****
✅جملاتي كوچك، ولی مفاهیم بزرگ

👈آنقدر خوب باشيد که ببخشيد، امّا
👌آنقدر ساده نباشيد که دوباره اعتماد کنید!

👌اگر احساس افسردگی دارید، درگير گذشته هستید.
👌اگر اضطراب دارید، درگير آینده!
👌و اگر آرامش دارید، در زمان حال به سر مي بريد.
👍پس در لحظه زندگی کنید...!

👌قدر لحظه ها را بدانيد!
زمانی می رسد که دیگر شما نمی توانید بگویید جبران می کنم.

👌از کسی که به شما دروغ گفته نپرسيد: چرا؟
چون سعي مي كند با دروغ هاي پي در پي، شما را قانع كند!

👌هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند!
پس مراقب گفتارتان باشيد...

👌جاده زندگي نبايد صاف و هموار باشد
وگرنه خوابمان مي برد!
دست اندازها نعمت بزرگي هستند..
*****Bia2Soft.IR*****
مـــــن شڪستن را نمیدانــــم...
اما هر ڪس از ڪنارم گـــذشت،
شڪستن را خـــــوب بلــــــــد بــــــــود...
دلــــــــــــــــم را...
عهــــــدش را...
غـــــــرورم را...
ڪمــــــــرم را...
" ﺗﻨﻬــــــــــــﺎﯾﯽ " ﺗــــــــــــــــــﺎﻭﺍﻥ ﻫﻤﻪ
" ﻧــــــــــــــــﻪ " ﻫﺎیے ﺍﺳﺖ ڪﻪ
ﻧﮕﻔﺘــــــﻢ ﺗﺎ ﺩﻝ ڪسے نشڪﻨﺪ ...
ﻫﻤﻪ " ﻣﺤﺒﺘـــــــــــ ﻬﺎیے " ڪﻪ
ﺯﯾﺎﺩے ﻫــــــــــــﺪﺭ ﺩﺍﺩﻡ
ﺗﺎ ﺩلے  ﺑﻪ ﺩستـــــــــــــ  ﺁﻭﺭﻡ ...
ﻫﻤﻪ " ﺩﻭﺳتتــــــــــ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎے " ﺁبڪے
ڪﻪ ﺟﺪے ﮔــــــــــــﺮﻓﺘﻢ ...

ﻫﻤﻪ سادگی که داشتم
*****Bia2Soft.IR*****
#girl
•|💎⇜دُخٺڕم اَما بَددَه‍َنم
⇜عاشِقہ فې‍ل‍م ٺڕسناڪَم
⇜مُوېہ بُلَڹ دُوس نَداڕم
⇜عاشِقہ مُوزېڪاېہ لــاٺے
⇜فازِ عِشقے نَداڕم
⇜وَخٺے ناڕاحَٺم نِمېٺونَم گِڕېہ ڪُنم
وَل‍ے خُو سَگ مېشَم پاچـہ مېگېڕم
↫ڪ‍لـڹ مُــــــــودَم اېنہ↬
*****Bia2Soft.IR*****
گاهی نه آشنا درد را می فهمد .!!!
نه حتی صمیمی ترین دوست .!!!
گاهی باید تنهایی ، درد را فهمید .!!!
تنهایی ، خلوت کرد .!!!
تنهایی ، آرام شد .!!!
و‌تنها خدا می داند .!!!
چه می گذرد در دلت ........👌
*****Bia2Soft.IR*****
ســـَـلامَتےِ پِســــَــرےکــِـــهـــ:
        یـِہ عُمــْــر بَچــِـهـ ےِ طــَـلاقـْـ شُــــد.

گـــُذَشــتُ و گُــــذَشـت،،،

عـــاشِقــِ یِــہ دُختـــَـــرےْ شُـــد .

رَفــت خــاستِگــــاریشْــ ...

وَلْے:

پــِـدَرِ دُختَـــــرْ بــا یِکـْــ کََلمِـــہ داغـــونِشـْـ کــَـرد...



↯َ↺کســَـے ک ِطِعمـــِ خــوشَبختــے رو نچشـــیده↺↯َ
↯↺نمےتِــونہ یِکـــے دیگـہَ رو خــوشبخـت کنــَه↯↺
*****Bia2Soft.IR*****
گاهی نه آشنا درد را می فهمد .!!!
نه حتی صمیمی ترین دوست .!!!
گاهی باید تنهایی ، درد را فهمید .!!!
تنهایی ، خلوت کرد .!!!
تنهایی ، آرام شد .!!!
و‌تنها خدا می داند .!!!
چه می گذرد در دلت ........👌
*****Bia2Soft.IR*****
🔺بعضی وقتا قهرنمیکنی،
که بری...🚶🚶
🔻قهرمیکنی تاببینی👂👀 🔸چقدرواسه طرفت
 ارزش داری!..!!
🔹یایکم واسش نازکنی😘🙈
🔻یاوقتی میادو ازدلت درمیاره..💑
🔺علاقت بهش ..
◇دوبرابربشه◇

✴️اگه همه اینومیفهمیدن✴️.➰شباهیچکس باغصه نمیخوابید😔😢
↯↯اماحيف...
✔️اینجـازمین است،
💶قیمت یک عـشق❤️
 تاعـشق دیگر💜💷
🚫یک قهرساده است🚫
همیـن....!!     🔫😐
*****Bia2Soft.IR*****
💯💯✘ﻣﺎ ﺍﺯﺍﻭﻧﺎﺷﻴﻢ ✘
✘ ﮐﻪ ﺟﺎﻯ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﻰ ﺍﻳﻦ ﻭ ﺍﻭﻥ ✘ ﺻﺒﺢ ﻳﻪ ﻟﻴﻮﺍﻥ ▲▼ ﺷﻴﺮ▲▼
✘ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺳﻼﻣﺘﻰ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ .....

ﻫــــــــــﮧ

*****Bia2Soft.IR*****
ﺗﻮ☞
ﻣﻨﺘﻈﺮﯼ ☜ اون☞ بیاد ســمْتِــت!!

☜ اوﻦ ☞
ﻣﻨﺘﻈﺮه ☜ ﺗﻮ☞ برﯼ سمتش!


ﺁﺧﺮﻡ... ﯾﮑﯽ میاد سمت ☜ تو ☞
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ پیشه ☜اون☞


ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﻢ خراب میشه☞ .....!!

به همين سادگی....

 غـُرور بـا پـَنــبـه ســر مــيـبــُره.

*****Bia2Soft.IR*****

رویای شما تاریخ انقضا ندارد
نفسی عمیق بکشید و
دوباره تلاش کنید.
سعی نکن تو زندگی
بهترین قطار رو سوار شی،
سعی کن بهترین ایستگاه پیاده شی
در دنیا فقط یک نفر وجود دارد که باید از او بهتر باشید وآن کسی نیست جز گذشته خودتان!!
تغییر فقط نیازِ زندگی نیست،
خودِ زندگی ست..
*****Bia2Soft.IR*****
ﺑﻪ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ ، ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﮏ ﮐﻦ !

چرا که ﺍﻏﻠﺐ ﻣﺮﺩﻡ ، ﻓﻘﻂ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ !

ﺍﺯ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺘﺮﺱ !

ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻧﻤﺎ ﺑﻮﺩﻥ ، ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﻤﻖ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ." !!!

*****Bia2Soft.IR*****
حق حضانت برای تو ...
 درد زایمان برای من ...

 نام خانوادگی برای تو ...
 زحمت خانواده برای من ...

 سند خانه برای تو ...
 بیگاری خانه برای من ...

 چهار عقد برای تو ...
 حسرت عشق برای من ...

 هزار صیغه برای تو ...
 حکم سنگسار برای من ...

 هوس برای تو ...
 عفاف برای من ...

 این بود ازادی و برابری حقوق
 برای زن و مرد. . .


 زنها حق اعتراض . . .!!!ندارند

  ارام بمير بانو كه حتي عكست را پس از مردن برروي اگهي ترحيمت نميزنند!!!!
*****Bia2Soft.IR*****
ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ ولنتاین ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ
اما . . .
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ
ﻭ ﻧﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ
بلکه ﯾﮏ ﻣﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ روی صورت گرگها
پس . . .
ﺭﻭﺯ ﺗﺌﺎﺗﺮ  ﻣﺒﺎﺭﮎ
*****Bia2Soft.IR*****
ای پیاده خوش بحالت؛چای حضرت میخوری...


من که این شبها همش؛چایی حسرت میخورم...

بازم جا ماندم
*****Bia2Soft.IR*****
تا که ما همسفر عشق به افلاک شویم
بار الها مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
در جوار حرم عشق همه خاک شویم
*****Bia2Soft.IR*****
کاش میشد زمان را
در گرمی تب و تابِ یک هم آغوشی ِعاشقانه
در یک عصر پاییزی
برای همیشه نگاه داشت …
*****Bia2Soft.IR*****
آخرش معلوم نشد زمانه عوض شده یا آدم هایش ؟
اما پیداس دستشان در یک کاسه است !
*****Bia2Soft.IR*****
خدايـــــا ...

مدعيان رفاقت ، هر کدام تا نقطه اي همراهند ...
عده اي تا مرز منفعت ...
عده اي تا مرز مال ...
عده اي تا مرز جان ...
عده اي تا مرز آبرو ...
و همگان تا مرز اين جهان ...

تنها تويي که همواره مي ماني ... !

رهـــــايم نـکن...
*****Bia2Soft.IR*****
عشقت را به من بده لعنتی
"هوس"
بماند برای همان معشوقه های ساعتی ات
*****Bia2Soft.IR*****
تقدیم به خودم........

دیگه تصمیم گرفتم ساکت باشم...
دیگه درد دلمو به کسی نمیگم....
دیگه از کسی دفاع نمیکنم....
شاید حرفهای من از سر سادگی و دلسوزیه
ولی بعضیها فکر بد میکنن و‌تهمت میزنن و ناسزا میگن
پس جایی که حرفت را نمیفهمن ...
لال بودن بهترین راه حله...
بزار مردم فکر کنن نه
درد
دارم و نه
دل......
لال شدم.....

*****Bia2Soft.IR*****
مــراقب باش پا بر روی چشمانم نگذاری …

این چشم ها هنوز …

نگرانند برای تو !
*****Bia2Soft.IR*****
همیشه سخت  ترین سیلی

     را از کسی میخوری که

        
        روزی بهترین نوازشگرت بود......

*****Bia2Soft.IR*****
. چنانم کرده ای عاشق که بی عشق تو ویرانم
تویی روحم تویی جانم تویی پیدا و پنهانم

برای دیدن رویت ز هر خوابی گریزانم
تویی سر چشمه امید و درد و درمانم

نگر بر قلب بیمارم ببین این جسم بی جانم
بیا سویم چو میدانی تویی سوی دو چشمانم
󾬌󾬌

*****Bia2Soft.IR*****
ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﻲ ﺑﻮﺳَﻤﺖ

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻛﻪ ﻃﺮﺡ ﻟﺐ ﻫﺎﻳﻢ ،

ﺭﻭﻱ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺪﺍﻣﺖ ﺟﺎ ﺑﻤﺎﻧﺪ !

ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﺁﻏـﻮﺵِ ﺗـــﻮ ،

ﺗﻨــــﻬﺎ ،قلمروی من است
*****Bia2Soft.IR*****
♛همـیشـــه ڪـــٰٓـٰٓـٰٓه➺ ➷نمـــیشــــٌــٰٓــــه جـملـه هـــــــٓٓـــٰٓـٓـٓـٰٓـٓٓـــٰٓـٰٓـــــارو➶ پـــیچــــــٍِـٍـٍٍـٍٍـٍــــــونـد✘ ♛ڳـــــاهـــــــٓٓـــٰٓـٓـٓـٰٓـٓٓـــٰٓـٰٓـــــی وقـتـــٰٓـٰٓـٰٓا هـــــم بـــــاید ســـــاده به یــــه چـاقــــٍـٍٍـٍـٍٍـٍـٍٍـٍـٍٍـٍـٍٍـٍـٍٍـٍـٍـــــاڸ فهـمـــونــد ╄شـــــــــــــــــّـّّــْْـْْـْْــّّــّّـّّــّّـــــــــاخ ♛تعلق میـڳــیـره بــــــــه ⇟⇞ حیٰـٰٓوون ⇦ چوݧ آدمـــــــــــٓٓـــٰٓـٓـٓـٰٓـٓٓـــٰٓـــــآ شـــــــٰٓـٰٓـٰٓـــــــــــاخ نـدارن✘
*****Bia2Soft.IR*****


آسمــــان ، از تو خبر داشت

ولی مــا از تــــو

سهم مان بی خبری بود، نمی دانستیم

آب و جاروی در خانه ما شاهد بود

از تو بر ما گذری بود ،نمی دانستیم

این همه چشم به راهی نگرانم کرده

خــود ایــن هم نظـــری بــود

نــمی دانستیـــم ...
*****Bia2Soft.IR*****


بگذار دلتنگت شوم گاه به گاهی
          بگذار از یادت بسازم تکیه گاهی

بگذار خوابت را ببینم گه گداری
           یا لااقل عکست بماند یادگاری

بگذار با رویای تو بیدار باشم
         بگذار از احساس تو سرشار باشم

بگذار هر جا عطر یادت هست باشم
          بگذار از عطر خیالت مست باشم

بگذار در راه عبورت خاک باشم
       بگذار از عشق تو، سینه چاک باشم

بگذار باشم تا ابد چشم انتظارت
           تا می تپد قلبم ، بمانم بی قرارت...
*****Bia2Soft.IR*****
گفتی بیا،گفتم کجا؟ گفتی میان جان ما
گفتی مرو.گفتم چرا؟ گفتی که میخواهم تورا
گفتی که وصلت میدهم.جام الستت میدهم
گفتم مرا درمان بده. گفتی چو رستی میدهم
گفتی پیاله نوش کن. غم در دلت خاموش کن
گفتم مرامستی دهی،با باده ای هستی دهی
گفتی که مستت میکنم،پر زانچه هستت میکنم
گفتم چگونه از کجا؟ گفتی که تا گفتی خودآ
گفتی که درمانت دهم. بر هجر پایانت دهم
گفتم کجا،کی خواهد این؟گفتی صبوری باید این
گفتی تویی دُردانه ام. تنها میان خانه ام
مارا ببین،خود را مبین درعاشقی یکدانه ام
گفتی بیا. گفتم کجا. گفتی در آغوش بقا
گفتی ببین.گفتم چه را؟گفتی خـدا را در خود آ
*****Bia2Soft.IR*****
دخــــتـــر جــــــونــــ★
پــــــــ↯ـــــــسرے کـہ
بہ دوســــــــــت  دختـــــــــــــــرش بگـہ⇦
✖️عجیــــــــــجمــ، نفــــــــــشمــ، قوبونــــــــــــت بلمـــ،دوشــــــــــٺ دالمــ✖️

➣پــــــــــــ↯ــــــــسر ڪہ نیسٺ...ڪــــــــــــツـــــــونـــیہ➣
هــــــــــــــــــــــــHehــــــــــــــــــــــــــه 🚬
*****Bia2Soft.IR*****
ﻣٰﺎ ﺍﺯ ﻫَــﻤـہ ﺧــُﻮﺭﺩﯾﻤـــْـــــ🔪
ﭼـَـــﭙــُـــ ﻭ ﺭٰﺍﺳﺘـــْـــ☞☜
ﮐَــــﻤــُﻮ ﮐٰﺎﺳﺘــــْـــ✔️
زٰٰﯾـــــــٰاﺩ ﺩٰﺍﺭﯾﻤـــــ✋
ﻭَﻟـــــے ﮐــَـــﻢ ﻧـَـﺪﺍٰﺭﯾﻤــْــ❌
 ﺍٰرْﻩ ﺣَـﺮﻓـــــ ﺯﯾـــــاد داریــــمـ👉
وَلــــــے حَـــرفــــــ نَــداریـــــــم✌️
هـــٰٓـٰٓـٰٓـــہ...
👑 👑

*****Bia2Soft.IR*****
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ..
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺍَﺭﺯﺷﻪ،ﻣﺜﻞِ..
 ﻋِﺸﻖ

*****Bia2Soft.IR*****
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ..
ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺜﻞِ..
 ﺍِﺷﺘﺒاه
*****Bia2Soft.IR*****
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ..
ﺧﯿﻠﯽ ﺯِﺷﺘﻪ،ﻣﺜﻞِ..
 ﺧﯿﺎﻧﺖ
*****Bia2Soft.IR*****
ﯾﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ..
ﺧﯿﻠﯽ تَلخه،ﻣﺜﻞِ..
 ﺣَﻘﯿﻘﺖ
*****Bia2Soft.IR*****
5 اصل مهم در زندگی :

الماس از تراش و انسان از تلاش ميدرخشد،

صادق باش هنگامي که فقيري،

ساده باش وقتي که ثروتمندي،

مودب باش وقتي در قدرتي،

وسکوت کن هنگامي که عصباني هستي
*****Bia2Soft.IR*****
خدایا...
آغوشت را امشب به من میدهی؟
برای گفتن...چیزی ندارم
اما برای شنیدن حرف های تو...گوش بسیار
میشه من بغض کنم تو بگی:
مگه خدات نباشه که اینجوری بغض کنی
میشه من بگم خدایا...
تو بگی:جان دل...
میشه بیام کنارت؟؟؟
تمنا می کنم......
*****Bia2Soft.IR*****
هميشه براى"ماندن"دليل هست و براى"رفتن" بهانه
براى"خواستن"نيازهست وبراى "ردكردن" مصلحت
براى"داشتن"فضاهست و براى "نداشتن"تقصير
اينكه سواربركدام كوپه اين قطارشوى به پاى "ماندن"و"خواستن"و "عشق داشتنت" برميگردد
وگرنه جهان پراست از"بهانه"و"مصلحت"

*****Bia2Soft.IR*****
🌸آدم سالم کیست؟

آدمی که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست.
بیشتر ازاینکه انتقادگر باشد، مشوق است!
بیشتر ازاینکه منفى باشد، مثبت است!
بیشتر ازاینکه متکبر باشد، متواضع است!
بیشتر ازاینکه بخواهد خودنمایى کند،
دوست دارد در یک فضاى اشتراکى، دیگران را ببیند و
همینطور خودش هم دیده شود!
*****Bia2Soft.IR*****
پاهایتان را  هنگام  راه رفتن تصور کنید…
پای جلویی غروری ندارد،
پای پشتی شرمنده نیست.

چون هر دو می دانند موقعیتشان تغییر خواهد کرد.

زندگی همیشه در حال تغییر است، بدون غرور و شرمساری ادامه بده
*****Bia2Soft.IR*****
به حکم حاکم شهر،
ورود قاصدک ممنوع..
گذشتن از حصار شک ممنوع...
نوشتن روی یک کاغذ...
تفکر حول یک مبحث...
همه ممنوع...
یه بوسه زیر این باران..
کتابی خارج از قران...
همه ممنوع...
جوانی و گناهی با هم اغوشی...
فرار از خواب و خاموشی...
همه ممنوع...
عبور از سنت و پیشه...
خروج از کوی جهل با چتر اندیشه...
همه ممنوع...
گله از روز تکراری...
جواب رد به دستور اجباری...
همه ممنوع...
فقط یک راه به ازادی شده مشروع...
گذر از کوچه باریک هیچستان...
غروبی بی طلوع در خاک گورستان.
*****Bia2Soft.IR*****
می دونید فردوسی چرا می رسونه ما رو به جایی که سهراب بدست پدرش، رستم کشته میشه؟
تنها یک اتفاق نیست، نامردی هم نیست...
فردوسی می خواد بگه که اگر ملتی تاریخ و گذشته خودش را نشناسد محکوم به مرگه. همان گونه که سهراب پدرش رو نشناخت و...

*****Bia2Soft.IR*****
عطّار

ای در درون جانم و جان از تو بی خبر
وز تو جهان پرست و جهان از تو بی خبر
ای عقل پیر و بخت جوان کرده راه تو
پیر از تو بی نشان و جوان از تو بی خبر
چون پی برد به تو دل و جانم که جاودان
در جان و در دلی، دل و جان از تو بی خبر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع دانلود نرم افزار,بازی,آموزش نرم افزار (بیا تو سافت Bia2Soft.ir),دانلود آهنگ,دانلود موزیک ویدیو,دانلود آلبوم رایگان,بیا2سافت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1611
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1161
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 367
  • بازدید امروز : 2,800
  • باردید دیروز : 4,679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,800
  • بازدید ماه : 83,122
  • بازدید سال : 547,239
  • بازدید کلی : 4,778,039
  • کدهای اختصاصی